Városlista
2024. május 8, szerda - Mihály

Hírek

2015. Január 19. 13:01, hétfő | Belföld
Forrás: MTI

A Toyota új képviselettel erősít Magyarországon 2015-től

A Toyota új képviselettel erősít Magyarországon 2015-től

További piaci növekedésre számít Magyarországon idén a Toyota, amely újjászervezett céggel erősít: 2015. január elsejével megkezdte üzleti tevékenységét a Toyota és Lexus márkákat Közép-Európában képviselő, újonnan alapított Toyota Central Europe Kft. (TCE).

A cég hétfői, MTI-hez eljuttatott közleményében emlékeztet: az új képviseletek létrehozása - Magyarország mellett Csehországban és Szlovákiában - annak az átszervezésnek a része, amelyet tavaly márciusban jelentett be a Toyota Brüsszelben működő európai központja, a Toyota Motor Europe.
A magyarországi képviselet központja Budaörsön van, a TCE igazgatója pedig László Richárd, a korábbi Toyota Motor Hungary sales- és marketingigazgatója lett.
A közlemény szerint az új képviseletek a Cseh Köztársaságban, Magyarországon és Szlovákiában "működésük során, a saját területükön közvetlen hátteret szolgáltatnak a hivatalos Toyota és Lexus partnereknek, és természetesen minden ügyfélnek".
A Toyota azért szervezte át üzleti tevékenységét a közép-európai térségben, hogy tovább javítsa működésének hatékonyságát, és új eljárásokat honosítson meg mindhárom piacon. Az önálló tevékenységű képviseletek összehangolt, támogató háttérfeladatait a TCE magyarországi központja látja el.
Az autógyártó azt várja az átszervezéstől, hogy megerősödik a Toyota és Lexus márkák imázsa, és ezzel párhuzamosan önálló piaci részesedésük is nő majd. Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában évente 400 ezer autó talál gazdára, és a TCE 12 400 új Toyota és Lexus eladásával számol ebben a régióban.
A közleményben a Toyota a Datahouse adataira hivatkozva közli, hogy a cég sikeres évet zárt 2014-ben Magyarországon: tavaly 4421 új autó eladásával az ötödik helyet szerezte meg a magyarországi értékesítési toplistán, és 6,1 százalékos piaci részesedéssel zárta az évet. A magánvásárlók körében 2014-ben közel 8 százalékos piaci részesedést ért el a Toyota, és a flottaértékesítések is lendületesen, 31 százalékkal nőttek, így 5,5 százalékban részesült a hazai cégautó-értékesítési piacból, ahol az 5. helyen áll.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Május 07. 14:09, kedd | Belföld

Hétvégén kezdődik az Élelmiszerbank adománygyűjtő akciója

Hétvégén kezdődik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület idei legnagyobb adománygyűjtő kampánya, amely során a szervezet 3000 önkéntese az ország 104 településén 213 Tesco, ALDI és Auchan áruházban gyűjti a felajánlásokat.

2024. Május 07. 14:07, kedd | Belföld

OTP Mobil: az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét

A magyarok 69 százaléka rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül, azonban az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét

2024. Május 07. 07:29, kedd | Belföld

Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat

Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő, 3,6 kilométer hosszú, 8647-es számú utat hétfő délután.

2024. Május 07. 07:29, kedd | Belföld

Szijjártó Péter: az Európai Unió bővítésének felgyorsítása lesz a magyar uniós elnökség egyik legfontosabb célja

Az Európai Unió (EU) bővítésének felgyorsítását nevezte a magyar uniós elnökség egyik legfontosabb céljának a külgazdasági és külügyminiszter a Facebook-oldalán hétfő este.