Hírek
2014. November 12. 13:54, szerda |
Belföld
Forrás: MTI
Fekete Péntek akció az Extreme Digitalnál
Az internetes értékesítési forma népszerűsítésére Magyarországon az Extreme Digital (edigital) alkalmazza először a tengerentúlon a téli bevásárlási szezon nyitányának tekintett Fekete Péntek (Black Friday) akciós értékesítési napot - jelentette be Várkonyi Balázs, az edigital ügyvezető igazgatója szerdán Budapesten sajtótájékoztatón.
Elmondta, hogy a Fekete Péntek akcióval elsősorban azokkal a vásárlókkal szeretnék megismertetni az internetes kereskedelmi formát, akik korábban még nem, vagy csak ritkán éltek ezzel a lehetőséggel. Arra hívják fel a figyelmet, hogy az interneten könnyebb, egyszerűbb, és kényelmesebb a karácsonyi vásárlást lebonyolítani - tette hozzá. Az ügyvezető igazgató rámutatott: a Fekete Péntek eredeti üzleti modelljének lényege, hogy az áruházak haszonkulcs nélkül, akár veszteséggel is igyekeznek minél több vevőt az áruházba csábítani. Ennek megfelelően az Extreme Digital is 20-30 százalékos, esetenként 70 százalékos árengedményt ad majd mintegy 300-350 árucikkre. Az idén november 21-én tartandó Fekete Péntek így Magyarországon is a karácsony főpróbája lehetne - tette hozzá. Az akciós napon mintegy 200 ezer internetes látogatóra és 10 ezer vásárlásra számítanak. A Fekete Péntek bevezetésével az edigital hagyományt kíván teremteni Magyarországon - jelezte Várkonyi Balázs.
Magyaroszágon az online értékesítési forma a kiskereskedelmi forgalom 2,5 százalékát adta 2013-ban - ismertette Várkonyi Balázs. Az arány a nyugati országokéhoz képest még viszonylag alacsony - Nagy-Britanniában például 10 százalék - de ezzel együtt is 2013 volt az áttörés éve Magyarországon, amikor az ágazat 40-50 százalékos forgalomnövekedést ért el. Az idén az internetes kiskereskedelmi értékesítések 20-40 százalékos növekedése várható Magyarországon Várkonyi Balázs szerint, ezzel az ágazat 3-4 százalékra növeli részesedését a teljes kiskereskedelmi forgalomban. Az Extreme Digital eredményéről az ügyvezető igazgató annyit közölt, hogy a vállalat már évek óta kétszámjegyű, a piaci átlag feletti növekedési ütemmel büszkélkedhet. Az idén internetes értékesítési forgalmukban 40 százalékos, üzleteik forgalmában 20 százalékos növekedésre számítanak. Az edigital Magyarország mellett a régió minden jelentősebb piacán jelen van. Az edigital jövőre a “megastore” koncepciót követve a műszaki termékek mellett más termékcsaládokkal is bővíti termékportfolióját.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 07. 14:09, kedd | Belföld
Hétvégén kezdődik az Élelmiszerbank adománygyűjtő akciója
Hétvégén kezdődik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület idei legnagyobb adománygyűjtő kampánya, amely során a szervezet 3000 önkéntese az ország 104 településén 213 Tesco, ALDI és Auchan áruházban gyűjti a felajánlásokat.
2024. Május 07. 14:07, kedd | Belföld
OTP Mobil: az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét
A magyarok 69 százaléka rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül, azonban az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét
2024. Május 07. 07:29, kedd | Belföld
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő, 3,6 kilométer hosszú, 8647-es számú utat hétfő délután.
2024. Május 07. 07:29, kedd | Belföld
Szijjártó Péter: az Európai Unió bővítésének felgyorsítása lesz a magyar uniós elnökség egyik legfontosabb célja
Az Európai Unió (EU) bővítésének felgyorsítását nevezte a magyar uniós elnökség egyik legfontosabb céljának a külgazdasági és külügyminiszter a Facebook-oldalán hétfő este.