Hírek
2018. Március 26. 19:16, hétfő |
Belföld
Forrás: mti
Balesetveszélyes szakállvágót hívott vissza az egyik áruházlánc
Visszahívta egyik haj- és szakállvágó készülékét a TARGA GmbH, mert az esetlegesen hibásan gyártott termék töltés, illetve használat során kigyulladhat és szétrobbanhat - közölte honlapján a Lidl Magyarország.
A tájékoztatás szerint a készülék a Lidl Magyarország üzleteiben tavaly november 13-tól volt forgalomban.
A TARGA a Silvercrest Haj- és szakállvágó SHBV 800 A1 termékét hívta vissza a fogyasztók biztonsága érdekében, az érintett termék hátoldalán a 290952-es cikkszám található.
A Lidl Magyarország kéri a vásárlókat, hogy ezt a típusú készüléket a továbbiakban ne használják, illetve vigyék vissza bármelyik Lidl üzletbe. A vételárat a vásárlást igazoló nyugta nélkül is visszatérítik.
A termékvisszahívás kizárólag a 290952-es cikkszámú, Silvercrest Haj- és szakállvágó terméket érinti, a Lidl által forgalmazott más termékekre a visszahívás nem vonatkozik - közölték.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink