Hírek
2013. Szeptember 30. 11:06, hétfő |
Belföld
Forrás: MNO
Nem elég különleges a Galaxy Gear
A Samsung sietve dobta piacra okosóráját, a Galaxy Geart , a cég egyik vezetője szerint ezért nem került bele elég innováció. Most azon dolgoznak, hogy az utódot már ne érhesse ilyen kritika.
Nemrégiben leleplezte első okosóráját a Samsung. A Galaxy Gear elsősorban az Apple iWatch körüli pletykáknak köszönheti a létezését, a kaliforniai vállalatról ugyanis régóta azt suttogják, hogy hamarosan piacra dob egy okos karórát. Ezt nem hagyhatta annyiban a Samsung, így gyorsan tervezett is egyet, ám ez nem teljesen sikerült olyanra, amilyennek a rajongók várták.
Egy magát meg nem nevezni kívánó Samsung-vezető szerint a Galaxy Gearből hiányzik valami különleges, így a következő kiadást mindenképpen varázslatosabbra fogják megalkotni.
A Korean Times értesülései szerint ezért a dél-koreai cég a jövőben minden korábbinál nagyobb összeget fog a Galaxy Gear család fejlesztésébe ölni, így teremtve erős konkurenciát a még nem is létező iWatch-nak.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink